En blog om mine to små mirakler.

7. mar. 2012

Lykkehjulet

7. mar. 2012  at 09.40
Forestil jer et lykkehjul... Dikkedikkedikkedikke... drejer det rundt.. dikkedikkedikkedikke... hurtigere hurtigere.... Man står med spænding og lidt ondt i maven og venter på udfaldet... dikkedikkedikkedikke så sænker det farten dikke.....dikke.....dikke......................dikke..........................dikke..........................................dikke det nærmer sig den store gevinst... 1 million!!!! dikke........... dikke...............................dikke................................dikke.... man står allerede klar med armene over hovedet ja! Er den der??? ja ja!!! dikke........................dikke..........................dikke... jaaaa den er der, den er der, den er der,..... dikke.....Jaaaaaaa...... dik......dik og så når den lige at trille forbi og ende på en 50'er...

Det er sådan det føles for tiden...

Mikkel vægt stiger, flere dage i træk og man begynder at tro på at man snart er hjemme.... og så... buhhhh så har han tabt sig igen :-(

Min tålmodighed er ikke eksisterende længere, jeg vil bare hjem!
3 mdr. har vi været indlagt nu og jeg ORKER ikke mere!!!

Mikkel skal trives før vi bliver udskrevet. Dvs. han skal spise og tage på af det uden at få ekstra væske ved siden af... og han prøver virkelig, han kæmper og han æder som en gal, men det løber bare lige igennem :-(

Min tålmodighed er brugt op og jeg er TRÆT!





P.s. husk konkurrencen HER den slutter d. 9/3

2 kommentarer:

  1. men lige pludselig, så lander du på millionen - tro på det! :) mange kram til dig...Lykkehjulet har sgu også altid været et røvprogram, bah!

    SvarSlet
  2. Kan kun tilslutte mig, I skal nok ramme "millionen", det er jeg sikker på, men kan sgu godt forstå du synes det er hårdt. Stort Kram fra Sine

    SvarSlet

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena