En blog om mine to små mirakler.

10. feb. 2012

ADVARSEL - Et indlæg med mange bandeord!!!

10. feb. 2012  at 15.33
FUCKEDIFUCKFUCKFUCK!!!

Ja i den her situation må man altså gerne bande! SGU!!!

Vi har fået svar på Mikkels leverbiopsi i dag og den var ikke god!!!

Det var ellers planlagt at vi skulle hjem i dag ved 18 tiden og så først herud igen søndag morgen.. jeg glædede mig bare SÅ meget, især til at have flere timer med Liva...

Men så kommer de ind med den åndsvage besked at leverbiopsien ikke var god..
Dvs. imorgen kl. 8 kører vi mod Rigshospitalet :-(

De første dage bliver det nogle forundersøgelser og så skal de have åbnet Mikkel op og kigget på galdevejene. De er jo desværre lukkede og de skal se hvad der kan gøres ved dem.
De putter noget kontrastvæske igennem, hvilket kun kan gøres når han er åbnet og herefter kan de så se om det måske kan løses ved en gennemskylning eller om der skal operation til.

FANDENS!!!! Jeg synes simpelthen ikke det kan passe at der bliver ved med at komme en masse lort væltende ned i hovedet på os, på Mikkel!

FUCK!

5 kommentarer:

  1. Åh nej! :( Du må bande lige så meget du vil! Hvor jeg bare føler med jer!

    SvarSlet
  2. Åh NEJ kære Tina!
    Det er bare for meget ..... og ikke fair for nogen af jer!
    Sender jer mange tanker med gode ønsker!!!
    Knus fra Christa

    SvarSlet
  3. Hej Tina. Hvor er jeg ked af at høre, at i endnu en gang skal igennem operation og adskillelse... Jeg håber at de snart får styr på ham Mikkel, så han kan komme med hjem, så i kan komme igang med at leve som familie igen...
    Mvh
    Christina NN (Victoria og Josefine)

    SvarSlet
  4. Du er fuldt ud berettiget til at bruge ALLE de bandeord du vil.
    Fuck hvor er det uretfærdigt for jer, og stakkels lille Mikkel.
    Håber snart jeres lille familie får noget medgang!!

    En masse kærlige tanker, og krydsede fingre for at i snart får gode nyheder istedet for dårlige!!

    SvarSlet
  5. :( de bedste tanker til jer !

    SvarSlet

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena