En blog om mine to små mirakler.

1. mar. 2012

Hvornår må jeg kaste håndklædet i ringen?

1. mar. 2012  at 10.38
Hvornår er det okay at give op?
Hvornår er det i orden ikke at kunne klare mere?
Og hvis der er nogen der kan vise mig en vej ud af det her så skal i være så velkomne!

2 skridt frem og 1 tilbage... det siger de hele tiden... de kloge..
Og ja, jeg er forberedt på det, HVER DAG... men det gør alligevel ikke skridtet tilbage nemmere...

Det vi venter på er at Mikkel skal kunne tage på selv, udelukkende af modermælkserstatningen, uden brug for ekstra væske, tpn eller lign.

D. 23/2 var hans vægt nede på under 3200g... over de næste dage steg og steg og steg den! Og jeg var SÅ glad!!! Det så jo bare godt ud!
Mikkels kulør er blevet så fin og han har fået babykinder.
Jeg tillod mig at åbne det ene øje lidt på klem og ane enden af tunnellen.
Og så BUM!!! En kæmpe stor betonklods drønede ned foran og lukkede alt lys ude.

Mikkel har tabt sig igen, 2 dage i træk.
Han kæmper ellers virkelig for det. Spiser og spiser og spiser, men den SKIDE tarm vil bare ikke optage nok næring af det endnu.

Så nu sidder jeg og venter, endnu engang, på en læge der skal komme og sige "'thi kendes nu for ret, Tina Blum Rasmussen du er blevet dømt til overnatning på OUH'! "

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare SÅ uretfærdigt !!

    Sender jer alle mine bedste tanker og håb om at det snart bliver bedre...

    Kram fra Karina

    SvarSlet
  2. Det er strengt. Og det er sgu også lidt strengt at være Mikkel og virkelig kæmpe for det, VIRKELIG kæmpe for det, men fordi han virkelig skal kæmpe for det, så skal der også virkelig holdes øje og hver gang der så er den mindste tilbagegang, så blir det registreret. Det er sgu strengt - selvom jeg godt forstår det er nødvendigt. jeg mener...tænk hvis vores slankekure blev overvåget på samme måde :-O
    Måske kan vi overtale OUH til at lave tequilaaften på din stue en aften? :-D

    SvarSlet
  3. Håber snart på en update herfra - jeg kigger hver dag og bliver efterhånden helt nervøs. Håber din fantastisk dejlige dreng har det godt!

    SvarSlet

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena