En blog om mine to små mirakler.

7. nov. 2011

Ønskelister til fødslen....

7. nov. 2011  at 15.07
Her kommer først min:


Mine ønsker, denne gang, går på:
- ikke at føde for tidligt
- at få lov at være hjemme mens veerne bygger sig op
- at have muligheden for at gå rundt på fødestuen og ikke være tilkoblet div. slanger
- at føde selv
- at få mit barn op til mig med det samme
- ikke at blive skilt fra mit barn i flere døgn




Og så Carstens


Carsten:
- at min hustru ikke skal være indlagt i flere dage.
- har ikke noget som helst ønske om at se en nasset moderkage, der for livet vil skæmme mit første indtryk af mit barn
- tilsvarende vil jeg heller ikke se en eksploderende vulva, da jeg kunne tænke mig fortsat at have et seksuelt billede af min hustru.
- Tænker at min kone mener "ikke ved kejsersnit", når hun skriver føde selv, fordi jeg kan ikke gøre det for hende.


1 kommentar:

  1. HAHA Carsten...jesus! hvor MANDEagtig (dermed ikke sagt mandigt, tsk tsk)

    SvarSlet

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena