En blog om mine to små mirakler.

7. nov. 2011

Akupunktur

7. nov. 2011  at 13.44
Jeg var et smut på sygehuset i dag, til første omgang akupunktur. Jeg var meget spændt på hvad det gjorde ved mig, om det overhovedet ville gøre noget.


Kommer derud og skal snakke lidt med en sygeplejerske om hvorfor jeg skal have det osv.


Skal herefter lægge mig op, uden sko og strømper, i stolen. Hun spritter af de steder nålene skal sættes i. En mellem øjnene, en i hvert håndled og en i hver fod.
Det gør overhovedet ikke ondt da hun sætter dem, jeg kan mærke et lille stik, men ikke noget at tale om. Og jeg har ellers været SÅ bange for nåle og stik :)


Sygeplejersken går og jeg skal så ligge og slappe af 1/2 time, imens lyder der beroligende musik i højtalerne.


Der går et par minutter og så får jeg det bare rigtig dårligt! Bliver svimmel, får kvalme og sveden hagler af mig. Går lidt i panik ved tanken om hvor pokker jeg kan kaste op henne, da der ingen spand er... Overvejer om jeg skal hive i snoren så sygeplejersken kommer, men vil jo heller ikke være en pyllerrøv.
Jeg trækker vejret helt ned i maven flere gange, lukker øjnene og koncentrerer mig om min vejrtrækning.
Ligeså stille går kvalme og svimmelhed væk og jeg er nu kun mega tørstig.


Den halve time gik hurtigt og sygeplejersken kommer ind igen.
Jeg fortæller at jeg fik det rigtig dårligt og hun siger så at jeg skulle have ringet efter hende....
Hun spørger til hvordan jeg reagerer på alkohol og jeg kan fortælle at der ikke skal ret meget til før jeg kan mærke det.
Det hænger åbenbart sammen og hun siger at jeg nok ikke skal have så meget akupunktur næste gang så.


Det var ret specielt, og jeg føler ikke jeg kan mærke noget endnu, men er heller ikke helt sikker hvad jeg skal mærke efter...




0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena