En blog om mine to små mirakler.

11. okt. 2011

Sygemelding

11. okt. 2011  at 14.10
I dag har vi været på sygehuset til 2. sprøjte med lungemodnende medicin. Samtidig fik jeg så en sygemelding til resten af graviditeten. Der er ingen grund til at tage nogle chancer!

Må dog indrømme jeg har lidt dårlig samvittighed overfor dagplejebørn og forældre. Men det er jeg nødt til at skubbe væk og tænke at det nu gælder den lille i maven.

Har sagt til dem at hvis de mangler pasning vil jeg gerne holde åbent resten af ugen, så venter at høre fra dem senere i dag. Ellers holder jeg afslutning for dem på fredag.

Jeg er rigtig ked af at denne graviditet også forløber sådan her, og må indrømme at jeg er glad for at det bliver sidste gang!

Nu kan jeg så gå og nusse lidt rundt herhjemme og så slappe en hel masse af!

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena