En blog om mine to små mirakler.

10. okt. 2011

Og så blev jeg faktisk lige rigtig rigtig gal!!!

10. okt. 2011  at 19.58
På den babyside jeg er på, har jeg fortalt om i dag... der er så en derinde der skriver til mig at jeg ikke skal være nervøs og at læge og jordmoder overreagere... for i begge hendes graviditeter har hun haft meget kortere livmoderhals...

NÅ!!!!

Men jeg tror helt ærligt ikke at de giver lungemodner for sjov!!! Og jeg har født for tidligt før.... og vi har ikke ligefrem de bedste graviditetshistorier i min familie....

Hvorfor dog sige sådan noget?? Er det for at berolige mig eller for at sige at jeg er pjattet?

Jeg har i hvert fald bestemt mig for at lytte til lægerne! Der er absolut INGEN grund til at tage nogle chancer!!!

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena