En blog om mine to små mirakler.

31. okt. 2011

Blær og lidt om noget man ikke snakker om....

31. okt. 2011  at 17.42
Jeg bliver, til en start, nødt til at blære mig lidt med min skønne datter!!!!
Hun er simpelthen fantastisk!
Hun elsker at hjælpe til herhjemme, er vi i gang med maden kommer hun ofte ud i køkkenet, trækker sin stol hen til bordet, kravler op og siger "er der noget jeg skal hjælpe dig med?" Når jeg vasker op er det det samme, så hjælper hun med at tørre af og hun vokser jo flere cm. når hun kan hjælpe mor og far med den slags.
Maven bliver nusset hver dag og hun fortæller ofte os og lillebror at hun elsker os.
Har hun lidt slik eller lignende deler hun gerne, fordi som hun siger "herhjemme deler vi".

I går var vi hjemme hos mine forældre og på vej hjem i bilen faldt hun i søvn, der var klokken omkring 16.30, hun kom direkte ind i seng og sov så hele natten indtil kl. 5 i morges hvor hun kom over og puttede hos mig.
Hun kunne ikke rigtig falde til ro og lå og rodede lidt rundt.
Da klokken var 5.20 hoppede hun ud af sengen, trak dynen op om skuldrene på mig og aede mit hår, mens hun hviskede til mig "jeg går ind i stuen" ... åhhh min skønne skønne pige :)

Den anden dag lagde hun hovedet mod min mave og sagde "jeg elsker dig Sigurd!" så nu er hun også med i "navne-kampen" :)

Hun bliver så stor og hun glæder sig så meget til at skulle være storesøster! Vi har hentet et papirsmålebånd i Bauhaus og hun klipper en cm. af hver dag, som nedtælling til at lillebror kommer, det går hun meget op i :)
Hun bliver en fantastisk storesøster :)




Og så til det der man ikke snakker om..... Jeg GLÆDER mig til den her graviditet er overstået, jeg glæder mig til at jeg ikke skal være gravid mere og ikke skal være gravid igen. Jeg glæder mig til at kunne tage et glas rødvin til maden og jeg glæder mig til at gå i byen og drikke mig en lille (eller stor) skid på!
Og ja jeg ved godt at det ikke er sådan det bliver lige efter fødslen, men på et tidspunkt kan jeg jo de ting igen og jeg GLÆDER mig!!!

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena