En blog om mine to små mirakler.

7. sep. 2011

Plukveer.....

7. sep. 2011  at 19.56
Synes jeg haft så pokkers mange plukveer i dag.... det gør mig nervøs fordi det jo var der problemerne startede sidst, med indlæggelse, vehæmmende piller og sygemelding.

Jeg gør virkelig hvad jeg kan for at slappe af! Tror helt ærlig ikke at jeg kan slappe mere af!

Jeg arbejder stadig, men har 3 stk. dejlige tøser. De er alle nær 3 år og kan så meget selv, de leger og hygger sig og der er helt ærligt ingen problemer. De gange jeg normalt ville have løftet dem, har jeg sørget for at bruge hjælpemidler så de kan klare det selv.
Jeg kan virkelige ikke gøre mere for at passe på mig selv, ikke engang hvis jeg blev sygemeldt!

Jeg håber at jeg bare er over-opmærksom pga. sidste graviditet.... under alle omstændigheder vender jeg den lige med min jordmoder næste gang.

MEN..... i morgen er det torsdag.... og dagen efter fredag!!! = Md-scanning!!!!

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena