En blog om mine to små mirakler.

4. dec. 2011

Lidt tanker

4. dec. 2011  at 20.55
Nu deler jeg lige lidt tanker...
Jeg synes det er skide hårdt at der bliver ved at være et eller andet dumt i den her graviditet! Jeg bliver så bekymret!!!
Min søster fødte jo sin lille pige i uge 32, hun var dødfødt, og jeg er så bange for hvordan det kommer til at gå for mig... Jeg ved godt at jeg ikke er min søster og at det ikke er min søsters graviditet, men tankerne fylder altså en del.
Jeg er så bange for at han skal komme for tidligt, både for hans egen skyld, men også for min skyld og min families. Jeg skal jo være indlagt flere uger med ham så... Det kan jeg da ikke byde Liva og Carsten :-(
Jeg er bare så bange for det hele :'-(

2 kommentarer:

  1. jeg kan godt forstå, at du er bange og jeg kan virkelig godt forstå, at din søsters ulykke fylder meget i dit hoved lige nu!
    men at du ikke "kan byde" nogen noget er helt forkert stillet op. At byde nogen noget er, at vælge det selv og det gør du jo bestemt ikke! Carsten ved godt du ikke vælger at der skal være problemer og han ved godt du ikke vælger, at føde før tid - hvis det skulle ske!
    Liva ved blot, at du er gravid og det er lidt problematisk, hun vil jo ikke tænke det sådan "tænk at min mor bød mig det"...hun vil måske kunne sætte ord på det en dag og sige, at "det var en hård tid" fx, men det synes I jo alle 3 det er. Ja, nok alle 4, faktisk.
    Du skal lade være at tænke så meget på alle de andre, for alle de andre skal nok klare sig. du skal tænke på det barn i din mave, der har brug for, at hans mor lige nu trækker stikket HELT ud, slukker for strømmen, ja faktisk for HOVEDAFBRYDEREN,Tina!!!! og messer "du skal blive derinde, du skal blive stor og stærk inden du kommer herud til os, vi skal hele vejen forbi julen og hele vejen igennem nytåret og frem til Januar, for januar er mørk og trist og alt for lang og du skal komme og gøre den let og smuk og fuld af mirakler".
    og du skal tænke på dig selv, du skal finde en ro indeni dig selv, så du er klar når din lille dreng kommer. Både hvis han kommer før tid, men også hvis han kommer lige når han skal. De to der allerede bor hjemme hos dig, skal jo lære, at dele dig med en 3., og det kan dælme være svært og det kan dælme sætte mange sorte tanker i gang og man kan hurtigt blive stresset, når man skal holde sammen på det hele og holde rundt om dem allesammen.
    Så du er nødt til at prioritere. Der er INGEN andre end dig der kan passe på lillebror lige nu. INGEN! Men Carsten kan passe på dig og jeres familie kan hjælpe jer med at passe på Liva. Og det er jo hele grunden til, at man får lyst til at skabe en familie, det er fordi at man ved, at det netværk en familie er, også fungerer som sikkerhedsnet. Og det skal de nu. For du skal vitterligt blive liggende på din sofa og passe på din søn! Ingen ingen ingen andre kan klare den opgave for dig og hver eneste dag der går uden han er kommet før tid, er en god dag!

    jeg installerer overvågningskamera i dit hus og sætter sådan et stød-hundehalsbånd på dig og hver gang du bare overvejer at rejse dig, så støder jeg dig med det ;)

    SvarSlet
  2. det nåede jeg vist kun lige at lire af, før han kom, hva? :)

    SvarSlet

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena