En blog om mine to små mirakler.

2. dec. 2011

Jeg er hjemme igen

2. dec. 2011  at 13.38
Det er dejligt!
Håber ikke der kommer flere indlæggelser.
Savnede min mand og min datter så meget onsdag aften! Også selvom de kom ud og sagde godnat!
Heldigvis kunne jeg tage hjem allerede kl. 10 torsdag formiddag.

Jeg skal scannes igen d. 7. december så håber på at livmoderhalsen stadig er fin!
Scanningen i onsdags viste at den, heldigvis, ikke var påvirket af de mange plukveer.

Lå jo med måler et par timer og det var faktisk ret vildt at de kom så ofte... på et tidspunkt skal jeg om og ligge på siden, det gik bare ikke, jeg fik en kæmpe plukve som varede over 5 min, først da jeg lagde mig om på ryggen igen gik den væk.

Nu er jeg jo så kommet hjem og skal slappe af. Ingen løft, ingen vrid, ingen lange gåture... men det sker helt automatisk for jeg kan ingen af delene. Bare at gå fra sofa til toilet giver plukveer..
Det er simpelthen så frustrerende. Havde glædet mig til at juleshoppet og juleose, men det bliver da nogle korte ture jeg kommer på.
Og så føler jeg mig så besværlig og så meget i vejen! ØV!

Men stadig skal ham den lille blive derinde, helst til, ihvertfald, 7. januar!

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena