En blog om mine to små mirakler.

28. nov. 2011

Scanning 31 + 2

28. nov. 2011  at 13.48
Så var jeg afsted til endnu en scanning.
Lillebror har det rigtig godt derinde. Han vejer nu 1888g, som er ca. 2% over gennemsnittet. Så han bliver nok en dejlig basse :)
Efter scanning var jeg inde hos en læge. Hun spurgte lidt til sidste graviditet, hvordan fødslen var gået i gang osv. Blodtrykket blev også tjekket og det var perfekt.
Hun forstod dog ikke hvorfor de ikke havde scannet livmoderhalsen igen, så hun ville gerne lige mærke den.... Av for SAT..!!!!! Hun kunne ikke nå den og pressede til igen og igen :-( inden hun undskyldte og sagde at hun gerne ville have mig ind til endnu en scanning, så de kunne se om livmoderhalsen var ok.
Så jeg måtte ud i venteværelset igen!!!
Endnu engang blev jeg scannet. Sidst var min livmoderhals 4,7cm uden plukveer og forkortede sig så til 3,2cm samt åbnede sig lidt, når der kom en plukve. Denne gang var den, uden plukve, 2,9cm, så den er blevet noget kortere, men stadig ok!
Skal til endnu en scanning d. 7. Dec så de lige holder øje med hvordan det går.
Så der blev lige brugt 2 timer på sygehuset!!!! Det var nok meget godt at Carsten ikke var med i dag :)

Og så et billede. Desværre er det ikke nemt at få gode billeder nu når han er så stor. Det er hans ansigt og han ligger og kigger ud i mod os, med et øje til venstre.

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena