En blog om mine to små mirakler.

16. maj 2011

Idag....

16. maj 2011  at 12.41
Jamen altså, jeg får jo symptomer... men er slet ikke sikker på at det rent faktisk skyldes at jeg er gravid, nok nærmere fordi jeg ønsker det...

Men i hvert fald.... de sidste par dage har jeg haft en forfærdelig halsbrand! Men måske det bare er fordi jeg har drukket for meget kaffe... som jeg SKAL til at skære ned på!

Og så i dag.... jeg skulle skifte en lorteble og måtte 5-6 gange vende mig væk med voldsom kvalme, for ikke at kaste op ud over barnet... den lugt gik bare lige op i kvalmecensoren!!!
Jeg er IKKE sart med sådan noget... har jo altid arbejdet med små børn så er vant til at skifte den slags bleer.... men lige idag! FØØØJ... jeg holdt dog opkastet nede, men det var dælme godt nok svært!
FØJ!

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena