En blog om mine to små mirakler.

14. okt. 2011

Slut prut finale

14. okt. 2011  at 14.43
Så fik jeg sagt farvel til sidste dagplejebarn. Skulle have haft 2 i dag, men den ene blev syg... så jeg hyggede mig et par timer med den anden af de to.

Det var faktisk rigtig trist at sige farvel, for selvom jeg til tider ikke har været særlig glad for jobbet, så kommer man jo alligevel til at holde af ungerne :)

I går fik jeg holdt god afslutning for dem alle 3. Fik en fin kurv af dem med alt muligt lækkert i, både til mig, Carsten, Liva og lillebror :)

Da sidste barn var gået hjem i dag faldt jeg om på puffen i stuen og så knaldede jeg ellers bare lige brikker 2 timer... var fuldstændig færdig..
Og nu er jeg så vågnet op med (forhåbentlig snart) ny energi, så nu skal der slappes af og nusses rundt de næste måneder :)

Det bliver også dejligt at Liva kan få nogle fridag + at hun ikke skal så tidligt afsted i børnehave, vi kan bare tage det helt stille og roligt...

Vi flytter i stueetagen og sover en af dagene... vi får desværre ikke isoleret hus i år, og så er det rent faktisk for koldt at sove ovenpå når det bliver vinter. Så vi laver et fælles familiesoverum... er spændt på hvordan det kommer til at gå :)
Hvis jeg skulle gætte kommer Liva til at sove langt bedre, når hun har os i samme rum, og måske hun så også bliver i sin egen seng, for det er godt nok ved at være lidt presset når vi skal ligge Carsten, mig med stor mave og Liva i en 1 1/2 mands seng :)

Carsten fandt rundt i alle reglerne om dagpenge i går, så det er også klaret nu :)

En glad opdate herfra <3

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena