En blog om mine to små mirakler.

3. jul. 2011

Jeg har en fantastisk mand!!!!

3. jul. 2011  at 10.30
Fredag eftermiddag kørte vi Liva til Langeland.

Da vi vågnede lørdag kørte manden til bager og efterfølgende tog jeg så ud at shoppe.

Da jeg kom hjem fra shoppeturen fik jeg at vide at jeg skulle være pænt omklædt kl. 16.30 i køkkenet...
Hmm okay...
Kl. 16.30 satte vi os så i det fine tøj og snakkede lidt og omkring 17.30 kørte vi så mod byen. Parkerede bilen og gik en lille tur. Lige inden 18 kom vi forbi "Den gamle kro" hvor Carsten havde bestilt bord <3
Jeg elsker den restaurant, den er simpelthen så hyggelig, personalet er rare og maden er FANTASTISK!!!

Menuen lød på:

En apperitif med noget ingefær og sirup... ejeren af kroen var så rar at lave en til mig uden alkohol så jeg også kunne nyde det lidt :)

Forret stod på:
Lun gratineret laks
confit af fynske tomater og kold peberrodscrème  - til mig  og Carsten fik
Ristet rødtungefilet
ristede kantareller og sauté af sommerporre,
samt purløgscrème
 
Hovedretten:
Trøffelmarineret grillet unghanebryst
simonekål og ærtepuré, unghanesky og nye fynske kartofler

Og til dessert:
Hindbærmousse i sprødt karamelpres
marinerede kirsebær med vanilleskum, og coulis af sommerbær
 
MUMS hvor var det godt!!!!

Efter maden gik vi igen en tur i byen og ender foran City Hotel... Hvor Carsten har bestilt et værelse til os :D
Han mente jeg skulle have en friaften uden at tænke på oprydning, opvask og rengøring :)

Vi chekkede ind og gik derefter på Lørups vinstue hvor vi spillede backgammon og fik lidt øl/sodavand.

Endnu en tur rundt i byen hvor jeg liiiiige blev nødt til at gå ind forbi slikparadis og tage lidt bland-selv-slik med tilbage til hotellet :)

Sikke en fantastisk dag arrangeret af min fantastisk mand!!!!

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena