En blog om mine to små mirakler.

1. jun. 2011

Min dejlige mand

1. jun. 2011  at 14.10
Graviditeten med Liva var meget svær for min mand, forstået på den måde at han slet ikke kunne sætte sig ind i hvordan jeg havde det, han var skræmt og bange og anede jo ikke hvad han skulle forvente... Jeg var ked af det rigtig meget af graviditeten.
Men denne gang er helt anderledes! Han er så glad, nusser maven, kysser den og fortælle tit hvor meget han glæder sig til den lille kommer... og det gør mig simpelthen SÅ glad at jeg også kan få lov at opleve det som alle andre, sidste gang, fortalte om... hvor jeg ærlig talt følte mig lidt udenfor og meget alene...
Igår aftes nærmest kæmpede Carsten og Liva om at få lov at nusse og kramme maven
Jeg synes bare det er dejligt at føle at vi denne gang er to om det
Liva mener forøvrigt at hun skal have en lillesøster som skal hedde Laura.

1 kommentar:

  1. Det er så dejligt og jeg er meget lettet!
    Og ja Liva og Laura er faktisk meget fint selvom jeg ikke troede jeg skulle have et barn med så almindeligt et navn ;)

    SvarSlet

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena