En blog om mine to små mirakler.

30. jun. 2011

Brev fra sygehuset!

30. jun. 2011  at 14.02
Har lige fået brev fra sygehuset idag..

D. 11. juli skal vi til møde derude omkring nakkefoldsscanning.... det er vist noget nyt de er begyndt på... at man er nødt til at tage en dag fri for et åndsvagt møde om ting der førhen blev fortalt af ens egen læge....

Nå... men så d.18. juli! Der skal vi til nakkefoldsscanning!!!! Jeg glæder mig allerede helt vildt!!!! Vi skal til rimelig tidligt, så håber at vi slipper for alt for meget ventetid... Det bliver så dejligt at se den lille igen... men også at finde ud af hvornår terminen egentlig er....

Jeg er 10 uger henne imorgen, efter mine egne udregninger... og jeg er ret sikker på at jeg har mærket den lille nogle gange den sidste uges tid... ved godt det er tidligt, men ved simpelthen ikke hvad der ellers skulle give den fornemmelse... som en fisk der svømmer forbi og slår et slag med halen... eller en sommerfuglevinge der lige snitter mig når den flyver forbi... Jeg TROR det er den...
Sidste graviditet mærkede jeg liv første gang i uge 15, så det var jo også rimelig tidligt.

Vi glæder os til d.18. :)

Og så lige til slut - Et ugebillede... 9+6

0 søde beskeder:

Send en kommentar

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena