En blog om mine to små mirakler.

23. maj 2011

En historie fra børnehaven idag

23. maj 2011  at 16.33
Da jeg kom for at hente Liva stoppede en af pædagogerne mig, for hun skulle lige høre om der er noget i min mave... og det kunne jeg jo så sige at jo det er der, men det er meget tidligt og ikke helt officielt endnu...
Pædagogen fortalte så at de i dag havde fortalt hinanden historier og her er så Livas som handlede om en lille edderkop... "faren var hjemme og var syg og moren lå på sofaen og havde det dårligt.
Den lille edderkop havde det heller ikke godt men den måtte gerne komme hjem og ligge på Livas sofa.
Så tog de op til lægen med mor-edderkoppen for at hun kunne blive rask... men hun var slet ikke syg, hun havde bare en baby inde i maven og så kom den ud....... men min mors baby er ikke kommet ud endnu"

Det var bare så sødt!og jeg måtte da bide mig i læben for ikke at fælde en lille tåre.... Det var så lige Livas version af det der sker herhjemme i øjeblikket :)

1 kommentar:

  1. Observante Liva!! Det er godt nok godt fortalt, synes jeg - men alright, det er jo divaen så no surprises dér :-D

    SvarSlet

© Miraklerne, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena